vrijdag 8 april 2016

Mandala Madness CAL 2016

Mandala Madness CAL 2016


Ontworpen door Helen van Crystals and Crochet
in opdracht van Kimberly Slifer van de  Official CCC Social  Group op Facebook 


Het wordt een ronde deken van 18 wekelijkse delen,
Elke vrijdag komt er een deel bij...
De CAL is afgelopen vrijdag 17 maart 2016 begonnen...


Een prachtig project, waar ik graag aan meedoe...
Alleen of ik het 18 weken volhoudt is de vraag,
want ik heb nog zoveel andere projecten,
waar ik me graag mee bezighoudt...
Dit is een Gevouwen Vaste...

Het begin is er in ieder geval....
We zien wel waar het schip strand...

Het Haakpatroon van Deel 1 vind je hier in verschillende 

talen, dus ook in het Nederlands

Ik haak deze Mandala met het prachtige garen van
Caron Simply Soft en haaknaald nr. 4
Dit garen is te koop bij Schouten Handwerken
in Hoorn of in hun webshop

Ook is er een YOUTUBE filmpje van elk deel:

DEEL 1:

Zelf vind ik dit nog het makkelijkst.
Als je visueel bent ingesteld is dit echt een aanrader...
Het is in het engels, maar toch heel goed te volgen...
En de pauzeknop is heel geduldig hi...

Veel plezier met de links naar deze CAL!

Fijn Weekeind!
groetjes Lindevrouw

2 opmerkingen :

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!