woensdag 9 juli 2014

Haakcafe De Turf

Dames het is weer zover!
Morgen Haakcafe de Turf
Gedempte Turfhaven 19 in Hoorn
van 18.30 tot 21.00


Door teveel enthousiaste dames is er dit keer
 geen zomerstop!


We gaan gezellig door!


Dit zijn nog wat leuke foto's van de vorige keer!
Gezellig Haken op het terras!!!


Dit zijn de aller jongsten van ons Haakcafe!


En er worden leuke dingen gehaakt!


Gehaakte sleutelhangers van Alice


En de schattige schaapjes van Vera


en het schaapje van Marjolein


nog een schattig biggetje
ff vergeten van wie....


de tas van Annie


en nog veel meer....


Hopelijk wordt het weer zo'n mooie zonnige zomeravond
op het terras van de Turf!


Vandaag gaan we Vlaggetjes haken voor een leuke
Vlaggenslinger voor onze stal op de Weversmarkt 
aankomende woensdag 16 juli 2014
Neem allemaal haaknaald 5 mee,
als je ook hieraan mee wilt doen!



We hebben wol gekregen van Schouten Handwerken
op de Grote Noord 120 in Hoorn!
http://www.schoutenhandwerken.nl/
Ook voor al je telefonische bestellingen ben je hier
 bij een goed adres!
tel. 0229- 215682
emailadres: info@schoutenhandwerken.nl

En het volgende Haakcafe is
weer donderdag 7 augustus 2014
Dit keer de eerste week van de maand!
 I.v.m. de Kermis in de 2e week van augustus
hebben we het voor een keer verplaatst!

Komen jullie weer allemaal!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Totziens in ons haakcafe!

Groetjes Lindevrouw

4 opmerkingen :

  1. ziet er gezellig uit ,maar woon in het zuiden dus te ver weg voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik zo ver woon. Maak er alvast een leuke dag van en haak er op los!!!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jammer dat ik niet kan donderdag maar ik heb al een andere creatieve afspraak. Tot bij de weversmarkt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's van de vorige keer.
    Ik heb er weer zin in. Nog even op zoek naar een dikke haaknaald, die gebruik ik bijna nooit, maar die vlaggetjes moeten er komen.
    Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!