zondag 13 november 2011

Krea Doe Beurs in Utrecht 2011

Afgelopen zondag 6 november ben ik samen met mijn vriendin
naar de KreaDoeBeurs
geweest in Utrecht.
De KreaDoeBeurs is de grootste Hobbybeurs van Nederland!!!

Via Twitter had ik 2 kaartjes gewonnen van Freubelweb
omdat deze net het 1-jarigbestaan vierde!
Op hun site vind je een heleboel leuke ideeen en gratis patronen, 
wat je allemaal kan maken oftewel kan freubelen
op creatief gebied.

Met de NS-voordeelkaartjes van het Kruidvat van 12,49 euro p.p.
zijn we s óchtends vroeg 
met de trein op pad gegaan.
Achter het Centraal Station Utrecht lag de Jaarbeurs op loopafstand,
dat was kat in het bakje....

We waren er al om 10.00 uur, maar de tijd vloog voorbij,
er was zoveel te zien en te doen.
We kwamen tijd te kort!!!

Hier volgt een impressie:
Pipoos is de grootste en snelst groeiende winkelketen
in creatieve hobbymaterialen van de Benelux.
 Deze stal stond vrij vooraan en we zijn daar helemaal los gegaan. Wat leuk!
We hebben een heleboel leuke kleurige velletjes gevonden, 
waar we ook voor de Kerst leuke dingen van willen maken
o.a. kerstballen natuurlijk!
Adres van de hobbywinkel  van Atelier Annelies is www.de-hobbywinkel.nl
Ook van vilt zijn er leuke dingen te maken, zowaar een prachtige Kerststal.
Leuke decoraties, knippen, plakken, naaien, bloemetjes sleutelhangers etc.
Op de beurs was hiervan een workshop! Het zag er heel mooi uit.
Het materiaal kende ik niet, ik heb daar een tijdje staan kijken...
Een echte nostalgische bus,
waar je heerlijke ijsje kon eten stond precies tussen de 2 hallen in.....
Ook dit materiaal vond ik prachtig en wat je er allemaal mee kan doen....
Overal werden er workshops gehouden,
je kan het niet bedenken of het was er...
Voor kleine prijsjes kon je hieraan mee doen...
Toen kwamen we bij de stal van Hoooked Zpagetti
Wat een prachtige tassen en woonaccessoires!
 Ik heb het nieuwe boekje gekocht van Hoooked Unlimited!
Knooopen met Zpagetti van Geesje Mosies en Daphne Honsbeek
Natuurlijk de kraam van Echtstudio bezocht!
Wat zag het er gezellig uit!
Helaas heb ik Kim en Tess niet ontmoet, die waren er toen niet......
De Amigurumi beestjes vond ik in het Echt geweldig leuk!
Al deze leuke patroontjes kan je bestellen bij
en ook ze hebben een gezellig blog
Van pretex kun je allerlei accessoires maken,
zoals abstracte beelden van Styropor met decoratiepapier en metallyc verf. 
Graag zou ik ook nog eens een workshop hiervan willen doen......
Deze artikelen waren ook van Pretex gemaakt...
Deze workshop van natuurlijke materialen kan je o.a. mooie wand decoraties maken.....
Ze geven workshops op locatie vanaf 6 personen bijvoorbeeld bij uw thuis
met familie, vrienden, op het werk met collega's of als je wat te vieren hebt!

Voor informatie kijk op
Ook ik heb me laten verleiden om zo'n schattig doe hetzelfpakketje te kopen,
om zo'n gezellig blikje te maken van gecoat textiel met lintjes en bandjes...

En op de beurs heb ik gelijk een stok/dikke breinaald van 25 cm gekocht voor het stokhaken,
dat wil ik ook eens proberen.....

Verder was er nog veel meer te zien......
We hebben ontzettend genoten!!!!!
En volgend jaar gaan we weer!!!!!!

6 opmerkingen :

  1. Dat ziet er gezellig uit Joke. Voor ieder wat wils he.
    Ik ben vorig jaar geweest maar als je alleen haakt dan ben je daar gauw klaar. Toen waren er maar 3 kraampjes met wol. Vandaar ben ik dit jaar niet geweest.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een verslag! Super zeg! Wij zijn dit jaar ook weer geweest. Leuk dat je ons weer meenam naar die heerlijke knutseldag!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous fun. Just look at all those goodies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal heel gezellig en fleurig uit allemaal kan me voorstellen dat je van alles zou willen kopen .... groetsssss

    Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk om al deze foto's te bekijken. "Vroeger" ging ik altijd met mijn moeder maar ik kan absoluut niet meer tegen de drukt en mijn knip werkt niet meer mee, des te leuker om deze impressie te kunnen bekijken.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verslag zeg! Leuk om te lezen en te zien!
    Groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!