zondag 20 november 2011

Kerstster

Vorige week heb ik allerlei kleuren Zpagetti garen gekocht,
van die kleine gezellige bolletjes .....
want voor onze markstal wil ik een lange slinger maken
van allemaal verschillende gekleurde sterren 
om de boel op te fleuren voor de Kerst!

Omdat het niet te klein moest worden,
besloot ik ze van zpagettigaren te haken....
met haaknaald nr. 10 of 12.....
Hier alvast een voorproefje.....
Op de site van 
vond ik dit prachtig patroon voor deze ster!!!
Het is heel simpel te maken en je bent zo klaar!
Ook een kleine kerstslinger voor in de kerstboom is een heel leuk idee...
 De link naar dit patroon kun je ook vinden 
onder pagina nederlandse haakpatronen
en op het blog van www.haakmaaraan.blogspot.com in de rechte kolom

6 opmerkingen :

  1. Heel leuk, doet me beetje denken aan een zeester door de golvende beweging die ik erin zie.
    Heel leuk ook om aan geschenkjes te hangen:-) Zet ik alvast op mijn lijstje. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit! Inderdaad een leuk patroontje om een cadeauhangertje te maken.
    Krijg je niet ontzettend zere handen van die zpagetti haken en dan nog in een relatief klein ornament...
    Leuk idee voor de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee Angelique, je krijgt er geen zere handen van, want ik heb op de dikte van de draden gelet, niet te dik, maar wel elastisch, het haakt heel makkelijk weg....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, het zijn mooie sterren geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!!!!
    Wat zal de stal er straks mooi uitzien!!!!

    Sta je in Amsterdam op de Markt????

    Groetjes Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee om het met zpagetti te haken! groetjes, Margriet (sparkelz-Creatief)

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!