maandag 20 september 2010

Workshop Mozaiek

Afgelopen zondag ben ik met mijn vriendin naar Amsterdam geweest voor een workshop Mozaiek
Het was in een gezellig oud pandje op de 2e C.Huygenstraat 54 te Amsterdam
 We begonnen om 10.00 uur na een kop koffie/thee tot s'middags 15.00 uur
Er werden tegelijkertijd meerdere workshops gehouden,
zoals beeldhouwen, prikvilten en sieraden maken.
Wij waren de enige, die gingen mozaieken
Tussendoor werd ons nog een heerlijke lunch met soep aangeboden !
Het was allemaal goed verzorgd!

Hier volgt een impressie:

Dit was mijn werk.

 
 En deze was van mijn vriendin.

We kregen een zakje voegsel mee om het thuis te voegen, want de lijm moest eerst goed drogen.

En dit is mijn resultaat:

Ook hebben we enkele spullen meegenomen, zoals een tang om de tegels te snijden
en wat tegeltjes met verschillende kleuren om zelf thuis aan de slag te gaan.


We waren lekker een dagje weg en hebben erg genoten!!!






4 opmerkingen :

  1. Dag Joke, 22-9-2010
    leuk werk hè dat mozaiek {heb ik ook nog gedaan}
    je theeblad is leuk geworden.
    Waar is je mooië entree gebleven met die prachtige planten???
    Gisteren was hier een bewoonster die ons een gehaakte tas en ceintuur liet zien, gehaakt van plastiek zakjes bizonder mooi groetjs Ikke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is het dienblad geworden. Wat een verschil als je het hebt gevoegd he. Ik heb ook altijd al eens een workshop mozaieken willen doen maar het komt er niet van. Je kan er zoveel leuks mee maken. Nou ja, ik hou het voorlopig maar bij haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk hé, mozaïeken.
    Kijk maar eens op mijn blog; ik ben er ook mee bezig geweest deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je bent gaan mozaieken. Ik ga het precies andersom doen: ik geef cursussen mozaiek maar wil gaan haken!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!