donderdag 4 februari 2010

Mijn Eerste blogbericht!!!

Gisteren liet mijn dochter op haar computer zien
hoe je een blog moest maken...
En ze zei: Echt iets voor jou mam!
Ik was gelijk enthousiast!!!
 En vandaag ben ik maar gelijk gestart....
Eerst maar eens kijken hoe het allemaal werkt....

Afgelopen zaterdag was het een dag van uitersten.....
Wat het weer betreft dan.... 
Ik sta op de Dappermarkt in Amsterdam......
S Óchtend sneeuwstormen...



Overdag heerlijk zonnig winterweer en wind stil...


  
s Avond toen we weer naar huis gingen,
 werden we verrast door een flink pak sneeuw!
Zulke grote sneeuwvlokken heb ik in geen tijden gezien...
Hoe dichter we Hoorn naderde,
 hoe dikker het pak sneeuw ....
De snelweg veranderde snel in een dik wit tapijt,
geen streep meer te zien...
Stapvoets reden we de laatste kilometers naar huis.....

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!